Bebeğim 6 aylık yaklaşık 10 gündür çok huysuz ve sürekli ağlak . Ağzında pamukçuk çıktı ondan sandım o hafifledi ama yine huysuzluğu devam etti üzerine bide fena pişik olunca bu kez dayanamadım hastaneye gittim tahlil yapıldı öyle anlaşıldı . Yalnız kendi doktorum (özel hastane) tahliline normal dedi ama ben araştırınca kum taş yazıyordu sonuçta devlete gittim kum olduğunu söyledi emzirme geçeceğini söyledi.
Aynı durumu yaşayan var mı 😔