Elissa_S Merhaba kızlar hip organip combiotik bebek maması alıyorum demir kutuda 86 tl 350 gram marketde bide karton kutuda görüyorum 122 tl büyük boy 1 numara. Acaba içeriği farklımı demir kutuda olanla? Yani bunu ala bilirmiyim büyük boy [url=https://www.hizliresim.com/94k4q7k][img]https://i.hizliresim.com/94k4q7k.jpeg[/img][/url]
Hemanjiomluminik Elissa_S evet farklı combiyotik olan kaka yapması gazı için iyi geliyor içinde bağırsak düzenleyici var. Diğeri normal bir mama
Hulyaemirasim Elissa_S Farki normal mama kutudaki olan tenekede olan prebiyotikli bagrsak duzenlemeye yardmci. Biz internetten 800 gram siparis vermistk bi ara tenekede olandan. Birde kutuda ckti teneke olandan combiotic diye yaziyo ustunde 800 gram 180 lraydi
Heymom2203 Elissa_S Merhaba bebeğime de hipp kullanıyorum ben. 800 gramlık büyük karton kutuları var combiotic olanın. Evde eczane diye bır site var. Ben oradan alıyorum piyasanın en ucuzu skt 2022 olarak geliyor aynı gün kargo. 350 gramlık 65 TL aldım en son
Elissa_S Mommyys acaba midesini bozarmı bu? Çünki hip organic combiotikden başkası iyi gelmiyo onunda büyük boyu yok hep 350 gram
OncedenGurme Açılmış mama gönderimi/satışına sağlık koşulları gereği forumda izin veremiyoruz maalesef 🙏 @gozde_88