Duru07 oğlum boynuna tespih takip geziyor diye almıştım bende çok beğeniyorum dış cikartirkende bı skinti olmamıştı ben aldığımda 14 aylıktı sonra büyük azilar çıktı onlardada huysuzluk dışında pek skinti yasamadik illaki faydası vardır ama çokta şey beklememek lazım 😅