Gizem9565 ayrıca emziriyorsanız sık sık emzirmenizi tavsiye ederim aşılarsan sonra, bir de biz doktor tavsiyesiyle 2 aylıktan sonra günde 3-4 çay kaşığı olacak şekilde su da veriyorduk, ateşlendiği ara zamanda biraz su da vermiştim ama normalden fazla olacak şekilde de terden vs sıvı laybetmesin diye emzirdim