Didem34 Kızlar bi arkadasın tavsiyesiyle aldım ürünü bitkiselmiş 3,5 aylk kızım var günde kaç ölçek vermem gerekiyor? Kullanan memnun kalan var mı?☺️
green_love1 Didem34 bize hiç fayda etmedi olduğu gibi duruyor 😔 bide tadı Biraz naneli givi bebeğim sevmedi kustu umarım size fayda eder ♥️
Ecreee Didem34 Aguline gaz şurubu galiba biz kullanmıştık güzel etki etmişti,yazması gerekiyor ,yada netten bakın,ben unuttum kızım 22aylik ☺️
Didem34 Ecreee evet canm günde 3 kez cay kasıgı diyor ay insallah ise yarar ya cok gazlı ve aglayan bir bebek benmki mızmız😔 burnumdwn geliyor valla hic bi is yaptırmıyor
[silindi] Didem34 2 aylıken kullandım çok faydasını gördüm kullan derim bize fayda etti belki sizede fayda sı olur
Dmrcnn Didem34 tüm gaz ilcını kullanan biri olarak bize tek iyi gelen damla sabah akşam 2ml veriyordum ben relaktaz nursenharvey sab simpleks zinco hepsini kullandım ama tek çözüm aguline 👍🏻
Didem34 Dmrcnn bende hepsini kullandm canm hic ise yaramadılar arkadas tqbsiyesiyle bunu aldm bugün kullandm sanki iyi geldi ya. 1-6 ay bebeklerde günde 3 kez cay kasıgı diyor arastırdm smdide
Dmrcnn Didem34 bide doktorumuz günde 3kere 2ml demişti ama bnm günde 2defa kullanmamız yetiyordu bizde 3ay kullandık😊