Adnsare_p sen onu gelde bana sorrr oyyy oyyy aklıma geldi bak şimdi 🤯 tam 50 gün çektim ama öyle böyle değil bir şeyler bulsam o an dişimi kesin sokerdim 🤦🏻♀️ antibiyotikler ağrı kesiciler v.s hiç bişey fayda etmedi etmiyoda malesef. Önce buz koydum o kadar iyi geliyodu ki sonra buzu her çektiğim de daha da şiddetli bir ağrı oturdu artık buz yüzünden bademciklerim şişti v.s derken sıcak uygulayım diyip aklıma saç kurutma makinesi geldi ve ağrıyan dişime ağrıdıkça tutmaya başladım çok şükür elhamdülillah geçti 🤲🏻 böyle yazınca hemen geçmiş gibi oldu ama bu süre tam 50 gün sürdü 🤷🏻♀️ rabbim şifa versin sizede