Gözünüz aydın çok sevindim adınıza Allah daim etsin inşallah bol bol sutunuz olsun yavrunuzu emzirin inşallah
Sormak istediğim bişey var ama ben sezeryan oldum ve sütüm geç geldi sürekli emzirdim ilk ay kilo alımı çok az olduğu için mama takviyesine başladık ve biberonla verdim mamayı ikinci ay olunca beni emmeyi tamamen bıraktı şu an sagarak veriyorum siz ne yaptınız da yavrunuzu sizi emmeye başladı paylasirsaniz çok minnettar olurum şimdiden çok teşekkür ederim iyi günler dilerim