3 aylık bebeğim var pandemi sürecine denk geldiğimiz için doğru dürüst hiç dışarı çıkamadık şimdi yavaş yavaş cık aya başladık ama dışarıda hiç memnun olmuyor bugünde kayınvalidem kayınpederim ve görümcemi görünce aşırı derecede ağladı kendini kıpkırmızı yaptı ağlayarak. Çok üzülüyorum insanlara nasıl alıştırıcam cidden cok zpr durumdayım eve tıkanıp kaldım bebeğimin böyle olmasına cok üzülüyorum. 10 gün sonra kuzenimin düğünü var cok yakınım gitmek zorundayım ama korkuyorum ne olur tavsiye verin ne yapmalıyım aynı durumda olan anneler var mı ?