Nik_mik_yok ilk resimdeki çok tatlış yaa ☺ bide şortlu olan 🌸 güle güle giysin
ikiprensannesi_gul Teşekkür ederim ,kızların herşeyi cıvıl cıvıl
Nik_mik_yok güle güle giysin 🍓🥰
Nik_mik_yok tabi ben nerden bilcem kız iki oğluşum var ☺😂
ikiprensannesi_gul yaa kızın da olur inşallah 😃
Nik_mik_yok çilekli olan çok hoş😍
2bebelianne__ Tesekkurler
Nik_mik_yok 1. Çok tatlı
Rytrz Dimi bencede
Nik_mik_yok cilek seven biri olarak cilekliye bayıldım 🤣
Tatlican Severiz efenim😃 benim de var çilekli sweat im , birlikte giyeriz😃
Nik_mik_yok minicity mi bu ?
Nrcnn Evet
Nik_mik_yok 2 numarayi sectim nerede satısta mumkunmudur ogrenmem ?
Deletedmom4444 Minicity de efenim ,saygılar 🤭
Nik_mik_yok daha neler 😂
Nik_mik_yok karar verdin mi peki
ikiprensannesi_gul amin de kız 🤭
Nik_mik_yok Allah olmayanlara ve anneliği hak edenlere versin inşallah 🤲☺🌸
ikiprensannesi_gul Amin inşallah
Deletedmom4444 Cilekliye karar verdim 🤗
Nik_mik_yok Güle güle giysin o zaman minik kuzu