Liyaninannes 2,5 aylık bir bebeğin 4-5 saat aç kalması biraz uzun bir süre gibi doktorunuz buna ne diyor? İkiz bebeklerimiz var bizim 3 aylıklar max 2,5 saatte bir mama istiyorlar. Kilosu çok az değil sanki yani minyon bir bebekse eğer normaldir. Mama olarakta aptamil biraz yoğun şeker barındırıyor içerisinde o hoşuna gitmiyor olabilir mi? Birçok doktorun ve makalelerin de bahsettiği aslında hem gaz yapmaması bakımından hemde doğallığından hipp marka çok önerilir. Dilerseniz bir araştırın