Nefes42 Kızlar 12 gün önce sezeryan oldum dikişin sağ tarafında parmak kadar bi sertlik var dokununca acıyorda normalmi acaba yoksa içerde bişey falanmı unutulmuş korktum 🤦🏻♀️
Ozge5555 Nefes42 valla 1 hafta icinde bnde kontrole gittm bise demedi doktor ve ayni sekilde sagda bnmde var sertlik ve bugun 28 gun oldu sanirim son düğüm yeri ondan o sertlik 🤷♀️
3children1mom Nefes42 Orası düğüm yeri kuzum daha yeni merak edilecek birsey yok Ama bir kontrole git istersen sen bilirsin ☺️