Kızlar İstanbul sıcağına dayanamadım klima aldık çünkü çok sıcak ve evimiz yüksek giril camları açamıyorum korumasız her yeri her neyse kızla Bu öyle pahalı bi klima değil 1000liraya aldık sorum su açalı 10dk oldu ama hafif üflüyor kaç saat çalıştırıyorsunuz odayı serin yapması için