Hamdis08041988 Kizlar selam bugun bebegim 3. Aya girdi. Bizi neler bekliyor cok merak ediyorum. Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz 🥰 oglum cok gazli bir bebekti halada oyle. Ne kadar devam eder bu sorun. Aglama krizi cok oluyor yine devam edermi vs :) sevgiler💙