okuyanannee Namaz kılarken bebekleriniz nasıl duruyor ya ben 5 dakka bıraksam hemen ağlıyor , nasıl yapıcam abdest alırken zor duruyor daha
Deletedmom_9857 okuyanannee ilk zamanlar zor oluyor eline oyuncak veriyordum yanıma yatırıp her selam da ilgileniyorum çok şükür 3 yaşında şimdi birlikte kılıyoruz .😊
busrasilra14 okuyanannee ya cok guzel bir konu acmissiniz benim bebegim de 6 bucuk aylik. Bende niyetleniyorum ama durmaz diye korkuyorum. Teyzemde durur yanina koy aglamaz bile diyor bilemedim
3children1mom okuyanannee Benimkiler de küçük sürekli takipteyim 🤦🏻♀️ Allah affetsin siz inşallah kılarsınız Allah kabul etsin 🥰
F-Betul okuyanannee Ev tipi anakucağınız varsa ona koyun kilitlerini kilitleyin ilgilendiği çıngırak vs varsa eline verin yanınızda dursun sizi izlesin, isterseniz biraz sesli okursunuz sureleri ilgisini çeker belki.
serpil1 okuyanannee aynen durmuyorlar doğduğundan beri sabah ezanında hep uyandı hiç fırsat yok emzir uyut derken güneş doguyor
Miraycicek okuyanannee benimki de 4 aylık iki dakika bırakayım hemen ağlıyor teksem hele bi de çok zor
Yunusemrem15 okuyanannee eşime verip kılıyordum o yanımda olmadığındada keyfini yerine getirip namazı kılıyordum sabah namazında zaten eşiniz yanınızdadir ona bırakıp kılın öğlen uykusunda her işten önce namazı kılın ikindi vakti uykudaysa kılın değilse oyuncak verip karnını doyurup namazınızı kılabilirsiniz akşam eşiniz geldiğinde akşam ile yatsıyı çocuğu eşinize verip kılabilirsiniz😊
ikierkekannesiii okuyanannee kuzum bende namaz kılıyorum bazen öğle namazlarını ikindi namazlarim geçiyor evde bakacak kişi var ama çocuk kötü yerlere düştüğü için bakan kişiye güvenemiyorum çocuk düştükten sonra alıyor yerden o yüzden Rabbimde görüyor kılamiyorum kaza ediyorum akşamları her zmana değil binde bir uyudugu zaman kılıyorum hemen çok şükür🤲
Mom62636362 okuyanannee Annem umrede namaz kılan kadınları görmüş bebekleriyle, bildiğiniz kucağında namaz kılıyormuş
ENA Uyuyunca kılıyorum, kaçırdığımı kaza ediyorum. Yalnız akşam namazı kısa olduğu için, oluşturduğum oyun alanına bırakıp onu kılabiliyorum. Allah kabul eder inşallah çoğunlukla kazaya kalıyor çünkü😔