Eylulhuma16 Kızım 3 aylık sanırım diş çıkartıyor çok huysuz sürekli salyasi akiyo ve diş etleri cok sert elimi diş etlerine koyunca susuyo rahatlıyo mama ile besleniyo ama bu aralar istahsz yemk istemiyo nelere dikkt etmem gerek
Yagmur_arda_mom Eylulhuma16 ben de öyle sanmıştım 4 aylıkken. Aynı belirtiler vardı. Diş değil. 7. Ayda çıkardık ilk dişimizi
123huma Eylulhuma16 benim kızımda 3,5aylık eli hep ağzında salyaları akıyor doktor diş belirtileri bu aylarda başlar dedi elini hiç çekmiyor ağzından
Mervekklkdmn Eylulhuma16 2 ay 6 günlük bebeğim bir haftadır bizim de salyalar durmuyor hiç eli hep ağızda kendi elimi verdiğimde damağında sertlik hissettim doktor dış çıkarıyor dedi ama çok erken geldi bana bir de huzursuzluğu var 🤦♀️ zamane bebeleri çok erken başladık 😔
Eylulhuma16 Yagmur_arda_mom Ya ama nasil desem alt cenesndeki disetinde beyz dişi gözüküyo cok azicik
Beyzaveecrin 123huma bizde de durum aynı 4 aylık olacağız haftaya salyadan sürekli kiyafet değişiyoruz
Yagmur_arda_mom Eylulhuma16 aynı bizim de öyleydi maalesef 7 ayı buldu 🥺 baya çektirdi bize o aylarda