Birbebekkkbircicek Merhaba anneler 39 haftalıgım nst de düzenli kasılmalarım çıktı doktor daha görmedi sizce yatış verir mi en az 10 tane kasılmam var 80 lerde
Si_se_ta_be Birbebekkkbircicek Normal doğumsa vermez. Senin kendi sancılarını hissetmen beklemen lazım.
serpil1 Birbebekkkbircicek benimsensancım ve nişanım gelmişti nst sancı var diye aldılar açılma olmadığı halde sonra sancı verdiler ilaç Rahime sancı yanlış uygulamalar sabah sezeryana zor yetiştik ikimizde gidiyorduk