Ozim-1200 nazlieylul aaa bak böyle yapınca kolaylaştı biraz benim ki baya su yutuyor çünkü fikir için teşekkür ederim 🌸🌸
Ozim-1200 sltn_duru kendim hazır su içiyorum bebeğime de bir gece önceden kaynatıp. Sabaha kadar dinlenmiş sudan veriyorum kendim için olanı da mı kaynatmaya gerek var mı acaba
Ozim-1200 NANANA benim kendi çocuğum hastalanmayana kadar. Bir bilgim yoktu açıkçası bir de korona aşısı oldum korktum biraz onun etkisi olabilir mi diye 🤦♀️
Nurdn55 sltn_duru merhana bizde 39,8 leri gördül. Haftasonuna denk grldiğimiz için acillerde kaldkk. Bişzmkininde vucunda kırmjzj kırmızı minik minik noltacıklar oldu sizinkide öylemi acaba bende 6. Hastalıktan şüpheleniyorum.