13 aylık oğlum aslında kendi odasında ve kendi beşiğinde yatıyordu 7. Aydan beri. Hamile olup doğum zamanı geldiğinde bir gece babannesinde kaldı ve ertesi gün eve geldikten sonra influenza oldu. Bende yeni doğum yaptığım için oğlumunda rahat etmesi için eşimi salona gönderip oğlumu yanıma kızımı anne yanı beşiğine yatırmaya başladım. Oğlum iyileşti ama artık yatağına yatıramıyoruz. Zaten kucakta uyutup koyuyordum beşiğine ama artık kesinlikle uyanıyor ve çok ağlıyor. Eşim yatağına dönmek istiyor bende öyle. Ne yapacağım? Kendi yatağında desteksiz uyumayı nasıl öğretebilirim? Teşekkürler şimdiden…