Doga_24 Sezeryan doğum yaptım 3 buçuk ay önce o ara fazla bunalıyodum karnımı çok saramadım biraz göbeğim kaldı ve çok yumuşak hala ne zaman geçer göbeğim hep böyle kalacak mı şimdi 🥺🥺🥺🥺
Musam Doga_24 doktorum kilo vermezsen karın hareketleri yapmazsan kalır dedi korse de işe yaramaz dedi
Doga_24 Musam genelde korse takın yada karnınızı sarın diyolar yoksa göbek kalıyormuş ben sarmadım fazla ve kaldı biraz , siz de korse kullanabilirsiniz bende kullanmaya baslicam geç olsun güç olmasın işe yarar belki 😳