Sevgili anneler, oğlum 2.5 aylık.Gece birkaç saat uyuyor ama gündüz uykuları 30-40 dk yo geçmiyor.Akşama kadar kavga gürültü 1-2 kez uyutabiliyorum o da ancak yarım saati buluyor.Siz de durumlar nasıl?Benle aynı durumda olan var mı?Çok yoruluyorum artık