Ramo ay keşke benimki de benden gitse biraz. Kayınvalidemlere geldik 1 hafta oldu, belki biraz dinlenirim dedim daha çok yoruldum. Hiç inmiyor kucağımdan, sürekli ağlıyor. Boynuma asılıyor hava zaten sıcak. Feci bunalttı beni. Benimki şu an 11 aylık ama hep böyleydi ne yazık ki.