SedAsel merhabalar benim ikizleriminde topuk kanlarında değerlerinin birisi yüksek çıkmıştı 6.ayin sonunda çok şükür elhamdülillah takibi bıraktık değerlerimiz yerine geldi ve bebeklerim ikiz olduğu icin erken doğdular sürekli zaten doktorlar erken doğuma bağlı olabileceğini söylüyorlardı ilaç kullanmaya kalmadan değerlerimiz düştü Rabbime bin şükür elhamdülillah hap kullanmaktan kurtulduk umarım sizlerinde aynı şekilde değerleriniz yerine gelir rabbim kimseyi evladı ile sinamasin 🙏