Kızlar yeni fırın almıştık, böyle bi özelliği olduğunu bilmiyordum, fırını kapatığım halde çalışırmış gibi ses çıkarmaya başladı araştırdığımda fırın soğutma fanı diye geçiyor fırın kapanınca otomatik olarak açılıyormuş. Şu an hala devam ediyor ama içeri soktuğumda elimi sıcak hava veriyor hissi var, dışarıya ise soğuk üflüyor? Ne yapmam gerek tam olarak, fırın kapanmıştır değil mii???