Betl kuzum her çocuğun doğum kilosu veya kilo alımı başkadır. Kızlar biraz daha minyon oluyorlar. Yada Aile'nin yapısıylada alakalı olabiliyor. Mesela benim kızımsa zayıf ama boyu uzun. 8aylık olduk şu an 7850gr 77-78 cm
Ben kendim 1,63 boyundayım uzun değilim ama Mesela görümcem 1.78 boyu var 😂
Eşim 1.80😊 Kayınım 1.92😀 Benim Kız Kardeşlerim 1,74 Erkek Kardeşim 1,85 civarı. Üzülme bence hem tombul çocuk sağlıklı çocuk anlamında değil