pinar5595 Doktorum bugün evolvia ac mama ve sma comfort önerdi bu iki mamadan birini kullanan var mı? Memnun kaldınız mı
HatunKisisi pinar5595 kabızlık sorunu için sma comfort kullandık ama katı yapmaya devam etmişti bıraktım ben size yarayabilir bilemiyorum
Papatyaninannesii pinar5595 evolvia kulandık biz ama ilk baslarda Ar olanı ama bize sıkıntı yaratmadı kusma kabızlık gaz sancısı yapmadı canım
HelenNl pinar5595 sma kullandım ilk doğduğunda onnla birlikte biogai diye bir gaz damlası kullandık hiç gaz sıkıntısı olmadı kabızda olmadı
ketcapli_lahmacun pinar5595 Biz Evolvia NutriPro plus kullandık. Bir sıkıntı yaşamadık. Kabızlık ya da gaz olarak.