H12345 detokstaki tarif benim de hoşuma gitmiyor. Kabağı dilimliyorum, baharat ve zeytinyağ ile harmanlayıp fırında kızartıyorum. Üzerine yoğurt ekleyip bu şekilde tüketiyorum😹
kabak kabaktır sonuçta böyle de etkisi olur gibi geliyor. Bir de detokstaki gibi yapmıyorum. Farklı günlerde öğünlerden birinde tüketiyorum sadece.
bir ya da iki haftalığına ketojenik beslenme de yapılabilirmiş, kısa süreli uygulandığında dirençli kilonun kırılmasına yardım ediyormuş ve yağdan kilo veriliyormuş.
yağ demişken aklıma geldi, diyetin başlarında daha çok su/ödem kaybı oluyor haliyle daha fazla veriyoruz, yağdan kilo kaybı yaşamaya başladığınızda haftada verdiğiniz kilo miktarı daha az görünse de daha fazla inceldiğinizi farkedersiniz. Tartının yanında mezura ile vücut ölçülerinizi de takip edin😀
Şu son bir ayda hepi topu 1 kilo verdim ben, ama beden olarak 1 küçülmüşüm o yüzden tartıya takılmıyorum. Spor yaparken bir yandan da kas kütlem artıyor zannedersem, tartı mutlu etmiyor😹
keşke sizin gibi ekmeği, pilavı, makarnayı hayatımdan bir süre şöyle uzaklaştırabilsem 🤭