Best11 Merhabalar 💓 1 aylık bebeğim eskisi kadar kaka yapmiyor. Dün gündüz hiç yapmadı bu sabah da 11 gibi bayağı yapmışti. Bu saatte kadar hala yapmadi. Normalde sık sık yapardi. Bu normal bir durum mu?
Simiyy Bütün yenidoğanların genel sorunu bu herhalde. Benimkide yapmıyo doktor çişini yapıyosa sıkıntı yok kaka yapmak yerne vücutta depolamak istiyor çünkü demişti