Arkadaşlar 3 gün sonra 2 aylık olacak oğlum ve sık sık ağlıyor gaz sancısı yüzünden şu an biogaia ve sab simplex kullanıyorum ama ona rağmen yoğun sancıları oluyor. Damla olarak agulin i de duydum sizlere de sormak istedim aguline sab simplex ten daha mı iyi sizce? Yoruldum artık bu durumdan çok