Kızlar bir buçuk ay sonra geçecem ek gıdaya elbette doktora da danışacam ama öncesinde anlamadığım bir konu var 6.ayda verilebilecek bir sürü meyce sebze yumurta sarısı yoğurt vs var ve bunlar tadımlık 3gün kuralı ile deniyor mesela birinci gün bir çay kaşığı havuç püresi verildi başka dışardan bir şey verilmeyecek ki alerji var mı yok mu anlaşışsın deniyor ama instada el gıdaya geçenlere bir bakıyorm kahvaltısı akşam yemeği farklı şeylerin karışımı vs o nasıl oluyır tüm besinleri tek başına 3gün kuralı ile versek aylar sürer bu instadakiler de mi var bi tuhaflık anlamadım 6-7aylık bebek her öğünde farklı bişey yiyor