Anneler merhaba
Ayrı ayrı post acmamak için hepsini bir sormak istedim
1) Dogumdan sonra hızla saçlarım dökülmeye başladı, ev saç doluyor her dakika, doal keratin sütü kullanmaya basladim ama pek fark yok. Kesin çözümü yok mu bunun?
2) Braun silk epil kullaniyordum ama küçük tüyleri zor aliyor sürekli git gel yapmam gerekiyor. Birde kökten almıyor mu ne çabuk çıkarttı. Yeni epilasyon aleti önerisi istiyorum
3) Zaten büyük göğüslu biriydim doğumla birlikte daha da büyüdü. Memelerimi küçük gosterecek sütyen veya toparlayıcı önerisi ( şuan miorre kullanıyorum)