Ilknurtuba21 kızım 3 aylık oldu 30 günlük olduktan sonra kolik krizlerini hergun işkence gibi yaşadım benim hayatımi kurtaran ilaç nurse harveys damlası oldu ben direk değilde mamanın içine damlatip verdim ağır gelmesin diye anne sütü ve mama içiyor benim kızım. Her kullanımda 20 damla veriliyor ben ilk zamanlar bir sabah bir akşam verdim yazıyor zaten kullanımında bebekler için eğer ağır kolikse günde 2 kez verilebilir diye bence dene ben bu damlayı bulana hergun dua ediyorum şükürler olsun