Bizde de vardı 6 aylık olunca geçti. Şimdi 9 aylık. Çok değişik kusardı hani su borusu patlar ya öyle kusuyordu resmen yarım saatte bir kusardı. Çok şükür bitti. Otilium mu ne tam adını hatırlamıyorum onu kullanmıştık ilaç olarak . Ve kesinlikle kucağa ani alma havaya kaldırma sektirme hoplatma elde kolda ayakta sallama olmadı sizde yapmayın bunları yaparak kusma oranı azalmış oluyordu