rukiyyee Sezeryan doğum yaptım sezeryan doğumdan sonra hala pelvik ağrısı çeken oldu mu 18 gün oldu doğum yapalı ilk bir hafta ağrım yoktu sonrasında bacaklarım ve pelvik kemik ağrım var bunun sebebi nedir sizce bu ağrıyı yaşayan oldu mu
rukiyyee Kaganalis hayır bu üçüncü bebeğim olduğu için diğer ikiside sezeryan o yüzden tekrar sezeryan oldum
Kaganalis rukiyyee anladim. Ben dogum sancilarimi cektim ama doguramayinca sezeryana girdim. Oyuzden oldu diye dusundum. Cok zorlandi cunku. 3 ay agridi benim. 4. Aydayiz baya gecti smdi