Egehan123 Selam anneler ben sadece emziriyorum haftada 200 gram oluyor bezlerinde boş değil ama sürekli ellerini emiyor yalancı emzikte almadı acaba sütün mü yetmiyor yada sizinkilerde böyle mi
Zdk Egehan123 ellerini keşfediyor ve diş yerleri oluşmaya başladığı için diş yerleri kaşınıyordur. Kızım 3 ay 4 günlük bu şekilde söyledi doktorum
Naaaaazzzzzz Egehan123 çok çok çok iyi haftada 200 gr alması. Sütun fazla bile normalde 500 .1000 gr alması beklenir seninki 800 gr almis sevin valla canım bebek bu elini hep emecek zaten keşfedecek
Gzmkr Ben de emziriyorum, doyuyor da ve 2.ataktan beri hep ellerini emer. Çünkü ellerini keşfediyorlar açlıktan değil, bırakın emsin, geçici bir durummuş.
Mom05273 Benmki 2 aylık şimdiden keşfediyor ellerini gece beşiğinden şapuduk şapuduk sesler geliyor o minnacık yumrugunu yicem diye uğraşıyor😁
Hamuceraa Mom05273 yaaa bizde 2 aylığız ellerini ve omzumu cupcup yiyor. Diyorum aç meme veriyorum başlıyor ağlamaya neden keyfimi bozdun diye 😁😁 diyorum tosunum sen daha 2 aylıksın yumruk emmek nedir.
Egehan123 Naaaaazzzzzz ya bu annelik işte böyle oluyor insan mesela sütümü sağıyorum denemek için sadece 30 Cc geliyor o yüzden kafam böyle karışıyor
[silindi] Mom05273 evet hem konuşuyor hem bağırıyor derin nefes alıp uzun bağırışlar yapıyor krizlere giriyorum 🤣🤣🤣🤣
Gls123 Egehan123 çok normal canım bebislerimiz ellerini kesfediyorlarcunku:) biz de aynı durumdan muzdaribiz geceleri çap çap ellerini yeme sesine uyanıyorum :))