As1ioz Ya kızlar kızımın sonuçlarına bakamıyorum e nabızdan e devlet sıfresi bebeklere verilmiyo diye biliyorum nerden bakıyosunuz sonuclara soleyebilirmisiniz uyuz oldum
minnosum25 As1ioz kendi e devletinize girin tahlillerim bölümünden çocuklarım bölümü var sol yukarda orda görürsünüz sonuçlarını
Burculiceee As1ioz canım kendi e nabızından yardım bölümşnden çocuklarımı göremiyorum diye bildiri gönder ve bilgisayardan giriş yap birde ordan yap bizimki öyle düştü kendi e nabızımıza
Caglarass Zala Baba onayı gerekiyodu sanırım. Eşim bişeyler yaptıktan sonra görebildim ben. Eşinizin hesabıyla deneyin bide isterseniz
Zala Caglarass yaa evet diğer çocuklarımda onun hesabından yapmıştım şimdi siz yazınca hatırladım çok sağolun 🙏🏻💞
Epifenomen-gkc As1ioz Baba onayı olmadan siz göremezsiniz. Eşinizin onay vermesi lazım çocuklarım kısmında