Oyku_nisa Esmakiyak Benm bebegim 6+5 ağustosta cikacam bende ama korkuyorum açıkçası inşallah yollarda perişan olmayiz
Annis-ogul Esmakiyak 10 aylıkken tatile gittik geçen hafta 15 saat yolculuk 😅😂🤣tahmin ettiğimden kolay gecti cok sukur
Wanderlust Esmakiyak 2,5 aylikken ciktik emzirmek icin durduk bir de alt degistirmek icin. Donuste direk arac icinde emzirdim hic sorun yasamadik. simdi 3 aylik oldu bu sefer daha uzun bir yolculuga cikicaz onceki tecrubemizden cesaretle 😊