4 aylık bebeğim son 1 haftadır burnu tıkanık . Gece acile götürdüm fizyolojik serum ve aspiratör ile Çek dedi nezle başlangıcı varmış bide . Ama ne kadar çeksem de yine aynı değişen bişey olmuyor hırıl hırıl ediyor çocuk . Şaşırırdım artık ne yapabilirim başka