Sizin gerginliğinizi hissediyordur😞benim kızımda 2 ay 18 gunluk. Gündüz hiç uyumuyor, en fazla 15 dk, ama ne zaman annem baksa gündüzleri uyuyor. Muhtemelen ben uyumadı diye geriliyorum ve çocuğuda geriyorum. Ama annem rahat. Aynı şekilde ben doyurup yatırdığımda kusuyor. Ay kustumu, kusar mı diye stres yapıyorum hep ama annem doyurup direk yatırımc hiç kusmuyor🤨 en ufak uzuntu, gerginlik, huzursuzluk onlara da yansıyor. Ben bazen uyutamadığımda beyaz gurultu açıyorum youtubedan. İşe yaradığı zamanlar oluyor, geceleri deneyebilirsiniz belki.