20 aylik oglum var. Aylardir gece uykulari cok kötü. Doktor geniz eti var dedi burun damlasi verdi. Ama faydasi olmadi. 2 yasindan once de ameliyat olmaz diyor..
Cocuk aylardir bizimle yatiyor cunku asiri uyandigi icin daha fazla dayanamadim halbuki 4. Aydan beri kendi odasinda yatardi😒
2 yasindan once ameliyat olunmuyor mu gercekten? Duyuyorum olanlar varmis baska doktora gostercez tekrar ameliyat ettirmeli miyiz acaba?