Selam anneler kürtaj olalı 19 gün oldu dün gece bacaklarım ve belim çok ağrıyordu bir de kanamam hala kesilmedi doktora gittim. Rahimde kalınlaşma var parça var muhtemelen dedi beta da düşüyor fakat yavaş düşüyor. Parça kalmışsa bunu düşürmek için bitkisel ne kullanabilirim? Bir kızım var emziriyorum o yüzden ilaç kullanmak istemiyorum 😊