Şimdi bi baktım da paylaşım diye seçenek var galiba oradan onay veriliyordu tam hatırlayamadım bende uğraştım çünkü ,hatırladığım benim de eşimde gözüküyordu bende gözükmüyordu ,paylaşım diye seçenek vardı oradan onay verdikten sonra bende de gözükmeye başladı randevu alacağım zaman baya kurcalamıştım İnan hiç hatırlayamadığım dan net bir şey söyleyemiyorum