Eymenalp2824 çok geçmiş olsun kıyamam insallah bir an önce geçer. Benim başıma gelmedi ama bi yakınım meğerse uyuz olmuş ama herkezden saklamış 4 aylık bebeğimi kucağına aldi sevdi falan sonradan öğrenince hem çok kızdım hemde uzuldum. Devamlı vücuduna baktım bisey var mi diye ama o korku bile bana yetti hala da ya olursa diye korkuyorum. O zaman araştırmıştım bebeğinizin kıyafetlerini evdeki tüm eşyaları yıkayıp utulemek gerekiyormus. Uyuzdan kurtulabilmek için inşallah sizde bir an önce atlatırsınız 🤲