Aminemm Korona aşısı kimler oldu bi etkisi görüldü mü ben bebeğimi emziriyorum bebek de sizde nasıl yan etkiler oldu
Melekk_2604 Aminemm ben biontech aşısı oldum şükür sütümde ve bebegimde bı yan etkisi olmadı sadece kendim biraz ağır geçirdim mide bulantısı baş dönmesi gibi yan etki yaptı kişiden kişiye değişiyor tabi ben ağır atlatanlardanim😔
Fasulye12 Aminemm sinavoc oldum bende ama ilaç alerjim olmasaydı biontech isterdim. Ne sütümde ne bebeğimde değiliişiklik olmadı