tosbikannesiii Anneler merhaba oğlumun sabahtan beri çişi çok kötü kokuyor durumunda bi sıkıntı yok rengi de normal sadece koku bar normal mi acaba
Gorkeminannesiii tosbikannesiii erkek bebeklerinin hep öyle kokuyor diye biliyorum benim oglumun kide öyle kokuyor 😅
Maliki tosbikannesiii bzmde kokuyodu bes aylk ya bezi cok duruyordu yada ek gıdadan felan dıyodm enfeksiyon dıyodm sondayla cısıne bakdılar bısy ckmadı ama bellıde olmuyor
Asyayse tosbikannesiii normalde sleppy kullaniyorum baby turco aldim cok koku yapıyor öyle bisey mi acaba. birde az sivi tüketimi kokuyu arttırır 2-3 saatlik bezde kötü cis kokusu olmaması lazim
Selin Bez degiştırdıysenız olabilir ben bı ara başka bez kullanmak zorunda kaldım çok kötü kokuyordu cışı
Deryadila25 tosbikannesiii mama yıyorsa ondanda olabilir benim kızınki bi kokuyor yani kusmamak için kendimi zor tutuyorum doktorumuz mamadan dedi
1lina1anne tosbikannesiii hayir normal degil asla enfeksiyonda olabilir ilerleyebilir mutlaka tahlil verin