2balkiz Doğumdan sonra 3 aydır adet görmeye başladım. Son adetim 1 hafta gecikti. İlk doğumumda böyle düzensizlik yaşamamıştım ama bu sefer 10 gün bile gecikme oluyor. Var mı bu durumu yaşayan?
ikierkekannesiii 2balkiz Ben doğumdan ertesi sene yani bu Mart’ta adet oldum düzenli simdide 14 gündür olmuyorum
elifineylulu 2balkiz 11 ay önce doğum yaptim asla günü gününe olmuyorum adeti sürekli değişkenlik gösteriyor normal bence
2balkiz kubra2608 elifineylulu Deletedmom_29 içimi rahatlattınız hanımlar teşekkür ederim 🙏 geçen sefer 10 gün gecikmişti çünkü bu ay da 1 hafta şimdilik 🥴
Deletedmom_29 2balkiz Ben de ilk adetimi bebeğim 8 aylıkken oldum. Ondan sonrakilerin biri bir hafta ikincisi 5 gün falan gecikti. Normal adetlerim gecikmezdi düzenliydi.
Papatyamsi Deletedmom_29 birsey soracam ben 3 bucuk aydır sezeryanla doğum yaptım hala adet olmadim sizce normal mıdır 🤕
elifineylulu 2balkiz benimde aynı oldu canim geçen ay 15 gün geçti bu ayda 3 gün geçti hala yok sıkma canını korunuyorsan da zaten normal
2balkiz elifineylulu Fatmamirac_2705 korunuyoruz biz de ona rağmen dün test yaptım negatif çıktı ama olamadıkça stres oluyorum 😀
Fatmamirac_2705 2balkiz bende 5 ay once dogum yaptım 3 aydır adet goruyorum gecen ay 2 gun gecikti test yaptım negatıftı bu ay da 14 gun gecikti 2 aydır eşim yanımda yok yani bı risk yok aslında ama ben kafayı yıyecem olmadıkça 10 gun once falan test yaptım yine negatıftı
Mini_ka 2balkiz Bu ay çoğu kişide gecikme var sanırım umarım havalardandir😂 bende günü gününe olmuyorum 5 gün öne atıyordu bu ay atmadı biraz hassasiyet belirti filan var ama bilmiyorum inşallah olurum 😣