Burrcin https://www.hizliresim.com/bz7k9in Buzluktan yeni çıkardım bu şekilde pütürlü pütürlü neden sizce ve bebeğe vermelimiyim
Minikmucizem02 Burrcin verebilirsin canm ısıtınca normal haline döner 11 ay veren tecrübeli biri olarak diyorum bi sıkıntı yok yani 3 ayı geçmemişse
Cascas19 Burrcin Benim de öyle olurdu canım bişey olmaz. Dolap ömrü dışarda 3 saat, dolapta 3 gün, buzlukta 3 ay. Bu süreleri aşmadıysan brnce sorun yoktur.
Tatlican Burrcin bende sağıp vermisitm kızıma tarihleri oluyor gecmediyese birsey olmaz .normal inek sutüde koyuyorum buzluga eridiginde kasilmis gibi oluyor nedense ama bozuk değil
Cascas19 Minikmucizem02 benim baya oldu canım 6 7 ay önce bıraktık memeyi ama hatırladığım kadarıyla ortalama 1 saat falandı.
Minikmucizem02 Cascas19 ısıtma derken yanlış yazmışım sanırım, çözdürme anlamından sordum buzluktan çıkardıktan sonra sıcak suyun içinde çözdürüyodum ben poşetiyle birlikte
Cascas19 Minikmucizem02 he anladım canım. Ben hiç müdahale etmiyordum direk oda sıcaklığında çözünüyordu ama seninki de bir alternatif. 😊