Olric11 Miniminimini geçmiş olsun takip edin benim oğlumda bi iki öksürdü doktora gittik bronşit ve enfeksiyon çıktı şimdi antibiyotik kullanıyoruz
Olric11 Miniminimini evet nadir di öksürüğü ben her halde yedikleri geliyor ağzına diye düşündüm tekrarlanınca doktora gittik
Sonsuzmutluluk Olric11 NE kullanıyorsunuz antibiyotik.benim kızımda 8 aylık öksürüyo serum falan takıldı kortizonlu iğne verdi doktor prednol sonunu bugün vuruldu ama kötü öksürük hala macrol verdi doktor
Urazkooo Bizim ki de öyle doktora gösterdim birşey bulamadılar sanırım diş dönemi salyası çok tükürüğünü bazen yutamıyor ondan olabilirmiş
Olric11 Sonsuzmutluluk azitro antibiyotik asist soğuk algınlığı için ventolin akciğerleri açmak için Birde burun spreymiz var Rhinfant