Gorkeminannesiii Haluk levent açıklama yapmış artık smalı bebekler ilaçlarına Türkiyede kavuşabilicekmiş 2 3 gün içinde saglık bakanlığına gidiceklermiş ahbap dernegi olarak çok mutlu oldum Allahım hiç Bi bebek ölmücek artıkkkk ❤️❤️
Birkucukeylulmeselesi Gorkeminannesiii gerçekten mi yaa önüme çıktıkça ağlıyordum inşaAllah doğrudur😍😍
MihraNilkuzusu Gorkeminannesiii Bugün aldığım en güzel haber 😍😍inşallah doğrudur. Amerika’daki tedavide verilen zolgensma ilacı için de geçerlidir umarım 🤲
Bulutbey Gorkeminannesiii bendeki profil başka ama 🤷♀️ bilemedim inş fake falan değildir. Kullanıcı adı farklı benim takip ettiğim hesabın [url=https://www.hizliresim.com/a1we2ee][img]https://i.hizliresim.com/a1we2ee.png[/img][/url]
F-Betul Gorkeminannesiii Okumadım haberi ama umarım doğrudur böyle olursa bir bebeğin tedavi masrafıyla üç bebek tedavi olabilecek diye okumuştum daha önce.
guldem34 Gorkeminannesiii madem böyle birisinin gidip söylemesiyle olacak şeydi de neden öldü bu bebekler? Ah öyle çok ah aldılar ki. Ona buna verecek para var ama ilaç bekleyen bebeklere yok. Allahım sen konuyu biliyorsun, amin.
Gorkeminannesiii Bulutbey offf yaa yalan haber yapmışlar nasıl sinirim bozuldu 😡😡 kampanyaya para vermesin millet diye atmışlar ortaya
Bulutbey Gorkeminannesiii böyle bir şey yapacak olsalar inan Haluk Levent paylaşmadan bunu öyle bir iyilik yapmışlar gibi reklamını yaparlardı ki. Keşke gerçek olsaydı 😢
GoGirl Gorkeminannesiii boyle beklenen ve onemli bir haberi zaten ilk paylasmayi ona birakmazlardi. Keske gercek olsaydi