Oykum26 2erkekannesii yok canım ilk doğduğunda çok kan alındı sarılıktı sonra canının acımasına içim dayanmadı bide gücü kuvveti yerinde olduğu için tahlillere ilaçlara çok bağlı kalmak istemiyorum
2erkekannesii Oykum26 benimki de öyle çok şükür. Napalım zayıf olsunlar sorun değil de doktorlar iki yaşına kadar kiloyu çok önemsiyor