Benim bebeğim öyle çok ağlayan bir bebek değil ama bazı kriz anları var asla susmuyor kucakta gezdir yatır emzir asla durmuyor o zamanlar zehir gibi ama onun dışında bir iş yapacağım zaman ana kucağına koyuyorum yanımda gezdiriyorum sürekli çamaşır asacaksam bi tane çamaşır asıyorum koşa koşa geliyorum konuşuyorum güldürüyorum sonra gidip bir tane daha asıyorum evet çok yoruluyorum ama günün sonunda her şeyin hallolmuş olması beni çok rahatlatıyor tabii senin bebeğin daha çok küçükmüş bir de kolikse ona ne yapılır bilemiyorum benim annem ilk 2 ay benimle kalmıştı yalnız olsam nasıl olurdu bilemiyorum bir de bebeğim prematüre doğdu benim